Benimde 32+0 da 1700 dü. Doktorumda kavurma ye bol bol dedi.
34+0 da 2060 geldi . 38+0 da sezaryen doğacak. İnşallah 3 kilo bari olur doğana kadar. Muzu yasakladı bana çok kilo aldırdığı için( 26. Haftadan itibaren hee gün 2 muz yiyordum, hızla kilo aldım o yüzden yasakladı. Muzu kesince kilo almamda azaldı)