arzuabiyeva2002 senın kararın olabılır ona bırsey dedgımın yok canım ama benim de ılk gebelıgımde sütüm gelmedi sezeryan doğum yapmıştım sonra doktor mama verdi hem mama verdim hem emzırıdm emzırdıkce ve bol su ıctıkce sütüm az az cogaldı benmde goguslerım küçük ve çok dolgun degıldı önceden berı oyleydı yanı ama çocuğum hıc bırakmadı ve 3 yaşına kadar azda olsa emzırıdm