arzuabiyeva2002 Selam kızlar duan 9 haftalık hamıleyım 1yıl 9 ay önce ıkıncı sezeryanımı oldum sımdı üçüncüye hazırlanıyorum kafada çok sorular var benım kımı 3 sezeryan olacaklar olanlar nasıl kecdı bılgılendırır mısınız rıca edsem
_Melekk_ arzuabiyeva2002 15 gün önce bende 3.sezrryanımı oldum spinal iyi geçti şükür bi sorun yaşamadım diğerleri geneldi spinal den daha memnun kaldım
3babymom arzuabiyeva2002 3 sezeryan oldum ikisi çok kötü geçmişti ama üçüncü digerlerine göre rahat geçti korkma her dogum bir olmuyor ilk ikisi spinal di üçüncü spinal ve epidural oldu yani iki anestezi oldum memnun kaldım sen de Dr konus sana uygun olan anestezj ve tedavi şekli ile ameliyatı yapsın kolay atlatırsın çok şükür diger ikisine nazaran bu iyiydi ben aşırı korkuyodum bu da kötü gececek napacam iki çocuk var nasıl iyilesirim diye çok stresliydm