Hcrnshn benden iki kat istemişlerdi. Ben sadece alt üst takım koymuştum bilmediğim için daha sonra ebe eşimden bir kat kıyafet daha istemiş, eşim gidip almış valizden. 10 lu hastane çıkışının anacını o an anladım ben. Bebek vücut ısısını ayarlayamadığı için hem tulum, hem alt üst takım giydiriyorlarmış 😂 bence ikisini de koyun eğer giydirmezlerse size geri verirler zaten