Ellerim öyle ödemli ki bide magnezyum eksikliği medeni ile açıp kapanmıyor resmen takılıyor parmaklarım. Üstelik doğumdan hemen sonra geçmiyormuş da çok uyuşuk ellerim. Ayaklarım da ödem şişi ve ağrısı var. Bir an önce geçer inşallah. Doktor badem ve maden suyu önerdi