sunmomy Kızlar özel hastanede doktorum bu testi yaptırmak istiyor oneriyormusunuz yaptırayım mı yaptırdınız mı yaptırmayan var mı
Unlukacar sunmomy canım doktorun önermiş zaten bebeğinin kaderini buradaki insanların eline mi bırakıp karar vereceksin gebelik şekeri çok önemli ve ücretli yaptırılıyor
Gamzeatasoy sunmomy doktor gerek duyduysa yaptır bence bende yaptırdım ama ben devlette yaptırdım doktor önerisiyle
myangelson sunmomy ben yaptırdım ben gerekli görüyorum çünkü şeker çıkarsa bebekte sıkıntılar olabiliyor önemli birşey. Benim doktorum da özeldi ama gerekli görmediği şeyleri yaptirmiyordu mesela şeker yükleme testini hiç sormadan direk yapacağız dedi ben bütün hastalarıma yaptiriyorum dedi ve ayrı bı ücreti var ben Haziran’da sanırım 260 TL mi ne öyle bı ücret vermiştim
berceste5155 sunmomy evet ücret ödeniyor verdiğiniz kanın ve içeceğin parasın alınıyor isterseniz Devlet Hastanesi’nde ücretsiz yaptırabilirsiniz
egeninincisii sunmomy Diğer önerilenleri bilemem ama gebelik şekeri önemli. Ben ilk hamileliğimde yaptırmadım, pişmanım. Bir çok sorun yaşadım. Bu hamileliğimde yaptırdım, insülin kullanıyorum şu an. Şeker bebek için tehlikeli.
Unlukacar sunmomy hayır önermeyen doktorlarda var hatta hiç bahsetmeyen bile var öneripde yaptırmayan da çok
zeynepaylaipek Gamzeatasoy sonuç ne zaman çıkıyor acaba bende dün sabah yaptırdım açlık şekerini gorebildim ama diğerlerini göremedim ona göre sağlık ocağına gidip baktiricam ama e nabız da bulamıyorum sonucu
sunmomy Gamzeatasoy açlık şekerime geçen hafta bakıldı. Tokluk şekerime bakılmadı henüz. Testi yaparken nasıl aşamalardan geçtiniz
sunmomy myangelson benimki herşeyi gerekki görüyor sağol açıklaman icin tabiiki cocuguma zararı varsa yaptıracağım. İşe yarayıp yaramadıgını da bilmiyordum bu testin o yüzden
myangelson sunmomy bazı Doktorlar öyle evet herşeyi gerekli diyorlar hangisi asıl gerekli onu da bilmiyorsun. Anladım canım yani ben yaptırdım yaptırılması gerektiğini düşünüyorum dediğim gibi 🙏🏻
sunmomy zeynepaylaipek bende geçen hafta açlık şekerime baktırdım e nabıza yüklenmedi sağlıkocağında baktılar
Gamzeatasoy zeynepaylaipek bana 1gun sonra cikicak denildi benim randevu 3gun sonra olduğu için 3gun sonra gidip aldım sonucu.
Gamzeatasoy sunmomy ilk 2tup kan idrar verdm sonra bı içecek veriyor size yada eczaneden kendiniz alıyosnz bana onlar verdi onu 5dk içinde bitirip 1saat bekleyip tekrar 1tup daha kan veriyosunuz benimki bu şekilde oldi
Ceylan482 Benim doktorumda özelde şeker yüklemesi konusunda net yapılması gerekiyor diyo hatta burda gereksiz para vermeyin sağlık ocakları yapıyo orda yaptır bana sonuçlarını getir dedi