Deniz33 çok geçmiş olsun Rabbım acil şifalar versin inşallah, bol bol dinlenin ve bol su için, benim de 34+4 23.haftadan beri erken doğum riskim vardı hastanede yattım çok şükür 34 e kadar geldik fakat bebeğim doğum kanalına yerleşmiş başı dayanmış rahim ağzına ve rahim uzunlugum 25 mm olmuş iki gün önce progestan verdi doktorum zaten bırakalı çok olmamıştı sancilarim ağrılarım oluyor hep Rabbım hepimizin evladını bağışlasın inşallah