1prensannesi_ Merhaba 15+4 gebeliğim bu aralar aşiri gogus kasıntım var nerdeyse koparcam🤣sonra catlak olurmu dıye korkuyorum bu sorunu yasayan varsa ne yaptı ne krem kullandı bılgı verebılırmi