04_ilayda80 kusura bakmayın rahatsiz ettim ama yorumu görünce bende dayanamayıp sormak istedim cevaplarsanız sevinirim 😊
Glikolize hemoglobin 5.5 çıkmıştı dikkat etmem gerekiyor mu aç karnına vermiştim tahlili vede ürik asit 2.30 kan üre azotlu 14 cıkmış doktor bakmadı sonuçları o yüzden bisi de demedi