Ezgimmmmm yıllar once annem kovalı soba kullanmıştı, sabahları doldurup ıcını yakardı, ben bıle yapıyordum . bıraz zahmetlı kovayı temızlemesı, ama altını kısında ates düşüyor acınca tekrar harlanıyor. bu olayı cok guzel. dıger sobalarda ates bıtımeden odun komur atmak lazım , ama bunda oyle bı dert yok. altını acınca yıne tutuşuyor