Hanımlar 30+1 günlük hamileyim şimdiye kadar bebeğimde çok şükür bı sorun yasamadım 22 haftalıkken yaptırdığım detaylı ultrasonunda hersey çok şükür ıyı dendı bugün doktora gıttım doktor kalbınde parlaklık gördü tek basına bırsey ifade etmez dedı ama aklıma çok takıldı çok üzüldüm bu durumu yaşayanlarınız var mı nasıl bi yol izlendi daha sonra