(6+4) haftadayım,Gunlerdır hem gripden hem de hamılelıkden dolayı hec bir sey yeye bilmirem , banan, çorba, suda bışen yagsız bır ıkı seyı zorla yeyirem
Ayağa qalxmagA taqetim yox(( ayaqta dura bilmirem canım hec bır sey cekmır her seyden iyrenırem(((
Yardım edin men ne ede bilerem bu haldan cıxmaq ucun((( bebeğe gore de narahatam