Selamlar herkese
dün muayneye gittik Sat tarihine göre 8 haftalık olması gerekirken 6.5 haftalık gibi dedi doktor. 8 haftada görmek istediğim bebek değil dedi. 8 mm boyu şu anda ama embriyo var ve kalbi atarken göründü ama sesini duymadık. biraz olumsuz konuştuk doktor yani. boynum biraz bükük istediğim görüntü değil vs diyip moralimi bozdu. bu normal bi durum değil mi? ne düşünüyorsunuz?