adehuS Kızlar 39+2 yim sabahtan beri 10 dk da bir gelen sancılarım var sanırım doğumum başlıyor lütfen bana dua eder misiniz 🥹🌸
LmnLcheesecake adehuS Allah ım yardımcın olsun, güç kuvvet versin. ❤️ kolaylıkla, hayırlısıyla, sağlıkla kavuş bebeğine amin 🤲🏼🌹
Alimenur adehuS rabbim hayırlısıyla sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah Hayırlısıyla doğur gel kuzum 🥰
mavimsiiii adehuS rabbim sağ Salim kucağına almanı nasip etsin inşallah canım benim darısı bize inşallah haftaya kızımı kucağıma almaj nasip olsun inşallah ❤️🫶🏻
adehuS gulagaci dün hafif kahverengi leke geldi üstüne sancım başladı. Sabah ezanında uyandım daha uyuyamadım 10 dk da bir geliyordu şuan 5 e düştü
Bebis_annesi51 adehuS Allah yardımcın olsun canım. Bir avazda kurtarsın inşallah. Kolay doğumların olsun.🥰 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah darısı bizlere olsun bizde 39 olduk bakalım ne zaman gelcek 🤗