Bugün kontrole gittim karnımdan ultrason la baktı haftaya alıcam dedi sezeryan oldugu içni sonra çatı muayenesi yaptı 2 cm açıklık var dedi doğum başlamış yarın alırım dedi yarın sabah yatışım yapılacak heyecan korku endişe bütün duyguları aynı anda yaşıyorum resmen 🥹🥹