Kızlar 32. Haftada çalışabilir raporu aldım. 34. Haftada doğum iznine ayrılmak için rapor istedim doktordan ama rapora yine doğum öncesi analık çalışır yazılmış bir sorun olur mu ? Doktor doğru olduğunu söyledi ama çalışamaz yazması gerekmiyor muydu? Başına böyle bişey gelen var mı