Kızlar bugün son regl tarihime göre uygulama esliginde hesaplandığımda 5. Haftanın ilk günü ..Bu ay ilk kez kahverengi lekelenmem oldu ,Reglimde bir gün lekelenmem ile son buldu .Testim ama negatif henüz erken mi? Yoksa psikolojik mi her şey ..Siz ne zaman ogrenmistiniz?