H1234 şimdiden hayırlı uğurlu sağlıklı olsun bebeğiniz 😊 ben de 27 gün önce sezaryen oldum. Yanınızda kayısı kompostosu götürebilirsiniz, gaz çıkarmak için çok faydası oluyor. İlk ayağa kalkışınızda çok yavaş hareket edin kendinizi çok zorlamayın. Benim ilk kalkış ve yürüyüş çok kolay olmuştu hatta bu yüzden akşamına oğlumun her şeyiyle tek başıma ilgilendim ama sonra acısı çıktı. Mümkün olduğunca eğilip kalkmamak gerekiyormuş, destek istemekten çekinmeyin. Özellikle oturup kalkarken ve özellikle yatıp kalkarken muhakkak biri size destek olsun. Ben bunları ilk günler hep tek başıma yaptım ve dikiş ağrım sonrasında çok oldu. Siz baştan dikkat ederseniz her şey çok daha kolay olur evelallah 🙏🏻