ayserhat-69 25 haftaligim sunda harekletleri hissediyorum önceden hissediyordum şuan neden olmuyor ki korkuyorum bir şey olur diye neden acaba acil biri akıl versin
Kubrabsyg45 ayserhat-69 doktorum ufak biseyler atıştırr yemek su vs tarzında az evde hareketlen yürü soluna doğru uzan 5 10 dk bekle sağ elini karnına koy. Hareket edecektir. Etmezse sağlık ocağına falan git hemen.. şuan bunu dene canım. Ben sürekli öyle yapıyorum tedirgin olunca
Karadasesra ayserhat-69 telaş yaparsan daha çok hissetmemeye başlarsın benimde başıma geldi sürekli kafanda neden hissetmiyorum deme ayaklarını uzat sol tarafına yat çikolata ye biraz dinlen göbeğine dokun sakin kal hissedersin canım bide çok kafana takıyosan eğer sağlık ocağındaki ebeden rica et onlarda kalp atılı dinleme cihazı var onunla bi baktır içini rahatlatır
BBuseY Artık bebekler bu haftalardan sonra uykulara dalıyorlarmış 24 saatin 18 saatini uyuyarak geçirebiliyorlarmış Bizimde 24+5 sabah erken saatlerde hissediyorum birde akşam yatınca tekmeleri yiyorum gün içinde hissetmiyorum bile 🤗
Beybeybi @"BBuseY"kizlar sizinde bebisiniz hareket ettiginde kucuk idrari bastiriyormu merak ettim bende oylede acaba cok asagidami yada normalmi