Öncelikle bütün annelerimize hayırlı doğumlar diliyorum. 1 gün boyunca hastanede yattım 2 cm açıklık ve nst de %80 sancım görünüyor fakat ben hissetmiyorum sancalari 4 tane serum yedim özel hastanede kaldığım için yatış ucreti çok fazla çıkıyor bu yüzden kendi rizam ile hastaneden çıkış yapıp eve geldim 38. Haftadayim ciğer gelistirci iğne yaptı doktor fakat sancı hissetmedigim için evdeyken doğum başlarsa ve hissetmezsem diye korkuyorum yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz?