denizz89 hanmlar kanama ilk üçgün falan geldi azalmaya dogru giidyordu ama tekrar kırmızı kan gelıyor normal mi ? sizin nasıl oluyor?daha bir hafta olmadık buarda
Busrasahin7714 denizz89 benimde oyle oldu bir haftada butun kanama bitmisti. Ama doktor dogum sirasinda cok kan kaybettigimi soylemisti. Onunla alakasi var mi bilmiyorum
denizz89 @Busrasahin7714 yok canm ilk üçgün bitiyor gibiydi şimdi tekrar kırmıxı kırmızı gelıyor.hani bunu merak edyrum😞
Dylan denizz89. Çok normal. Ben doğum yapalı 17 gün oldu az da olsa kanamam devam ediyor. Sebebi ise hamilelik boyunca büyüyen rahim şimdi eski boyutuna dönmeye çalışıyor.