YaseminBatrk Uygulamaya gore 8+3 ama doktor 7 haftalık dedi. Geç döllenme olmuş minnosum. Kanama vardı kese üzerinde tamamen temizlenmiş dedi. Oh dedim. Kalp atışı da var dedi. Allah’ım annelik delilik..
mrsperaa YaseminBatrk banada dua et bende bebişimi göreyim bende geç döllenme olmuş 1 hafta küçük Şuan 7 haftalığım bende 8. Haftada gidicem inşallah kalbini duyarım 🙏🏻🫶🏻
YaseminBatrk mrsperaa Allah’ın izni ile görürsünüz inşallah kalbinizj güzel tutun. Kesenizi gördünuz mu