Kızlar 13 günlük bebeğim 3 gündür burnu çok dolu serum fizyolojik kullanıyorum ama geniz akıntısımı var bilmiyorum aspiratörle sürekli çektim 3 gündür bir sürü sümük geliyor çektiğimde sonra yine aynı aspiratörde sanırım zararlıymış ama rahatlatmak için yaptık ememiyor bile düzgün bu yüzden. Şu burundan şırıngayla serum suyu verelim dedik eşimle yenidoğan bebeklerde yapılıyor mu blginiz varmı yada napabilirim sağlık ocağına götürsem orda açarlar mı acaba burnunu