Ladys benim de kese dışında aşağıda bir kanama alanım var canım cumartesi akşamı kanamam oldu hastanede bir gece yattım, azaldı ama iğne vuruluyorum şimdi. Zaten progestan kullanıyordum fitil olarak yani ona devam ediyorum, kalp atışı kese ve gelişimi iyi durumda, şimdi hep dinleniyorum, 8+3 haftadayım,