Smyye1B Tugba5261 Emzik hem Avent ultra Air aldım hem tommee Tippee Biberonda yine tommee Tippee kullanıyorum doğduğundan beri
cahillesohbetikestim Tugba5261 biberon tomme tippe kullanıyoruz ikinci oğluma da onu aldım. Emzik chicco silikon aldım ikisine de oğlum ilk 3 ay aldı. Bir daha almadı bakalım bu sefer nasıl olacak.
Tugba5261 1erkekkannesiiii biberonu cam mı aldınız daha sağlıklı diyorlar ama sağlamlığı nasıldır bilemiyorum
1erkekkannesiiii Tugba5261 evet cam aldım canım diğerlerine güvenmiyorum bi tane sağlam plastik denedim sıcak suda kaynatınca tuhaf oldu içim rahat etmedi onu kullanamazdım cam tavsiye ediyorm