Merhaba hanımlar 33+5 haftalık hamileyim daha önce şeker yüklemesi yaptirdim ilki bozuk ikincisi normal çıkmıştı Dr gebelik şekerin yok dedi. Dün kontrolde bebeğin gekisiminin önden gittiğini suyunun sınıra yaklaştığını gizli şeker olabileceğini söyledi böyle bı durumla karşılaşan var mı acaba. Çok tedirgin oldum. Dikkatli de besleniyorum ama ne yapacağımı bilemedim.