Kızlar merhaba. Dün dkktora gittim ilk ultrason muayenesi doktor baktı. Bi sıkıntı yok rahim duvarın güzel kalınlasmis daha keseyi görmek için erken ama kese rahatça oturur öyle ayarlamış kendini dedi sonra önceki verdiğim kan testine baktı 3 defa vermiştim 34 çıkmıştı ilk değerim 2 gün sonra 77 2 gün sonra 168 sonra 4 gün kan vermedim dün kan istedi baktık işte 168 iken sadece 4 günde 192 olmuş. 3 gündür Kahverengi lekelenmelerim oluyodu. Hani ya düşük yapcaksın ya dış gebelik dddi ama kese falan görmedik. Perşembe gel bi daha kanına bakalım ona göre yol izleyelim dedi. Böyle bişey başına gelen var mi.