Kubratagram00 bana da ilk başta verdi kullandım hep bi sıkıntım olmadı sonra verdiği ilacı içemedim o da ağrın kasılman yoksa kullanma dedi bıraktım ben de sonra kasılmalar başladı ve inanılmaz kramplar girdi bacaklarıma falan şimdi geri başladım demekki kullandığım için olmuyodu kesildi hemen kullanmaya başlayınca bi deneyin sizde bişey olmuyosa kullanmayın