Mylifeee ahh canim asla yargilamam anliyorum seni rabbimin vardır bir bildiği kardeşim ben kasımda evlendim mart 'ın 15 inde muayeneye gittim kadın doğuma alttan baktılar herşey iyi folik asit verdiler 27 martta da hamile olduğumu öğrendim meğersem hamileymişim gittiğimde :)) mesela 5 haftalikti doktor dedi bu düşer resmen düştü diye konuştu ne ilaç ne bisi ben demesem vermicekti dua dua dua rabbime şükür darisi başına hayırlı sağlıklı bir evlat inşallah