ilkbebekim Bu içeceklerin faydasını gördünüz mü? Kullanan var mı? Doğumdan önce kullanılmalı mı yoksa doğumdan sonra mı başlanmalı?
Yarenn92 ilkbebekim arkadaşım kullanmıştı faydasını gördüm dedi banada tavsiye etti geçen hafta aldım bende 24 al 12 öde indirimi vardı daha denemedim doğumum ocakta Allah kısmet ederse
1erkekkannesiiii ilkbebekim humana kullanan yakınlarım çok memnun kalmıştı doğum sonrası ondan alacağım. Hemen alıp stok yapayım dedim ama tarihleri çok uzun süreli değil o yüzden sonra bakacağım.
Harikuya_Su Yarenn92 ay canım indirimdeyken bende alayım siyordum ocakta benim doğumumda skt leri nasıl geliceğini bilmediğimden kararsız kalmıştım süreleri uzun mu ?
Yarenn92 ilkbebekim e bebek te yorumlar kısmına baktım herkes memnun kalmış faydasını gördüm yazıyordu
Minigim38 ilkbebekim e bebekten almadım ama doktorum bana bestlak damla tavsiye etti çevremdeki çoğu kişi kullanmış bende almayı düşünüyorum malum kaynanam yüzünden sütüm azaldı
ilkbebekim Yarenn92 ben de valla bir tane olumsuz yorum görmedim bir de burdaki annelere sorayım dedim
Yarenn92 ilkbebekim iyi yapmışsın bende araştırmıştım arkadaşım tavsiye etmişti ama yinede emin olmak istedim sonuçta bebek için