Selcan26
İnsülin korkulacak bir şey değil. Tam tersi faydalı. İnsüline başlamadan önce baş ağrısı, tansiyon düşmesi, baş dönmesi, terleme gibi bir çok problem yaşadım. Oğlumda da aynı şeylerden muzdariptim. Meğer şekerim varmış. Baktırmayı düşünmüyordum, doktorum zorladı. İyi ki zorlamış. Şimdi günde 3 defa iğne yapıyorum kendime, acısız bir iğne zaten. O kadar rahatladım ki. Ne ağrım kaldı ne halsizliğim. Hatta geçen gün bir defa iğneyi unuttum mahvoldum, başımı kaldıramadım yataktan. Şeker bebeği çok etkiliyor. Organlarına da zarar verebiliyor. Bence kesinlikle doktorunuzu dinleyin.