Anne yanı ahşap beşik kullanan tecrübeli anneler var mı? Veya almayı düşünen arkadaşlar. Eşim park beşik konusunda çok hassas kumaşlarından ötürü baya kötü olduğunu söylüyorlar sentetik kumaş ve polyester olduğu için terletiyomuş ahşap kullanan var mı ?