Seyma0323 TeoMom iyi iyi çok şükür bebişin kilosuda iyi mashAllah🥰 kız senin doktor niye 2 haftada bir çağırıyor benimki her hafta çağırıyor 🤭 bende seve seve gidiyorum haftada 2 kez çağırsa gene giderim
TeoMom Seyma0323 Buna şükür canım 3 haftaydı normalde 2 ye düşürdü sağ olsun bana kalsa her gün gideceğim😂 kilomuzda yeter ya 2.5 olmuş neredeyse
Der_0 TeoMom çok şükür canım bende en son 32+5 de gittim 36 ilk günü gideceğim inşallah sende ağrı sızı oluyor mu şu an
TeoMom Der_0 arada kasıkta ağrı oluyor ama sanırım gaz sancısı bazen de bebek toplanıyor o ağrı yapıyor ama haftamıza göre normal bence yalancı sancılar oluyor
Der_0 Seyma0323 evet artık yalancı sancılar başlıyor canım benim erken doğum riskim var korkuyorum biraz 34+4 haftadayız
Seyma0323 Der_0 aynı sayılırız bende 35+2, canım artık korkma bebekler 34 haftadan sonra dış dünya için hazır oluyolar atlattın artık onu ve 35 de doğan bir çok bebek kuvöze girmiyor oraya gelmişin zaten🥰 bende artık hareketler azaldı ama sizdede öylemi
Seyma0323 TeoMom ben dün gittim şu an 35+2 oldum benimde 2717 olmuş haftaya tekrar gittiğimde bi 3kilo olsa sevinecem🤭 sezeryanla erken alıyolar ne kadar kilo alırsa o kadar iyi🥰 Bu arada senin doktor hareket hakkında bişey dedimi? Bende azalma var artık bir kaç gündür doktorumda günde 10 hareket yeter diyor. Sende durumlar nasıl
Der_0 TeoMom ben yürüme işlevini kaybetmiş gibiyim 😂 oturamıyorum ve yürüyemiyorum sadece uzanınca rahatım
Der_0 Seyma0323 evet bende azalma oldu yeri daraldı artık bir hafta önce karnımı ortadan ikiye ayırıp çıkacak gibiydi🥴 Kuvöz durumu belli etmiyor ya bebeğin gelişimi ile alakalı inşallah kalmaz tek isteğim sağlıkla evimize gelmek
TeoMom Seyma0323 Bence olur canım olmasa da yaklaşmış olur 2950 filan olur hareketle ilgili azalma olursa kayda değer ya da hiç hissetmezsen gel dedi ama onun dışında bir şey demedi blraz da benim bebek oldukça hareketli ondan dememiş olabilir
Seyma0323 Der_0 evet yaa şimdi birden durgun oluyor hafif hafif ara sıra sadece🙃 ne güzel alışmıştım. En riskli haftaları atlattın canım o yüzden hiç kafaya takma artık. Benim doğum bu ay sonu sizede dua ederim🥰
Der_0 Seyma0323 😂😂 sağlıkla gelsin inşallah doğunca tembelliğini özlersin annesi merak etme düz duvara tırmanır
Seyma0323 Der_0 inshAllah canım hepimiz🥰 bende çok korkarak geldim bu haftalara ve maalesef hâlâ korkuyorum Allah sağ sağlam kucağımıza almaya nasip etsin🤲
Der_0 Seyma0323 Ben 3 haftalıktı düşük iğnesi vurmaya başladım üç günde bir 36 haftanın başında bırakacağım daha inan şükrediyorum bu günlere geldik diye 🙏🏻
Seyma0323 TeoMom Hâlâ inanamiyorum son haftalara geldiğimizi 22 haftalarda olduğumuzu hatırlıyorum🤭 benimki sadece 10 hareket günde yeter dedi benim sorduğumda. Allah sağ sağlam kucağımıza almaya nasip etsin heralde ilk kesilen kurban ben olucam sezeryanda ardından sen 🤣 Gerçekten duygulandım şu an.. kaç haftadır görüşüyoruz şeker yükleme vs vs şimdide sezeryan hikayemi paylaşicam seninle🥺
Seyma0323 Der_0 bende progestan fitil kullandım 32ye kadar çok şükür atlattık🤲 Seninde az kalmış canım bi de sağ sağlam kavuşak hepimiz Allah’ın iziniyle🥰
Der_0 TeoMom bilmiyorum göbeğim yukarıda gibi duruyor hala bir hafta sonra bakalım neler olacak her hastaneye gittim gün temiz gidiyorum her an doğuma alır diye 😂
TeoMom Der_0 Ay ben de aynı her hastaneye gidişimde hazırlıklı olarak gidiyorum annem öyleymiş asla yürüyemezdim diyor az kaldı canım şurda 10 gün daha beklese bebekler yetecek buraya kadar geldik bence daha da gideriz