TeoMom canım ozaman büyük ihtimal az su gelmiştir eğer devamı gelmese büyük ihtimal antibiyotik vercekler sana enfeksiyona karşı ve öyle idare edecekler ama devamı gelirse doğum olabilir sen takip et annemdede olmuştu (küçük kardeşim var geç doğurdu onu)
Benim 2 gündür adet sancılarım vardı dun akşam NST bağlandım doktora haber verdiler, doktorum dinlensin yarin yanima gelsin demiş bakıcaz şimdi ama bugün iyim ağrı kalmadı.
Canim bildiğim kadariyla randevusuzda gidebilirsin sadece biraz fazla beklersin bende öyle gitmiştim epey beklemiştim