34+6 35 haftalığız normal muayenem vardı NST girdim doktor sancım olduğunu söyledi. Hastaneye yatış verdi sabaha kadar. Ciğer geliştirici ve kortizon yapılacak dendi kabul ettim ama muhasebe sabaha kadar yarışın yani gecelik 2000₺ olduğunu söyledi reddettim. Şehir Hastanesi’ne gittim orda açıklığa baktılar , açıklık yoktu nst diğeri gibi ama fazla sancı yoktu ultrason da iyiydi. Serum falan takalım demediler. Sizce bu durumda ne yapmam gerekiyor. Sıkıntı olur mu.