Doktor en fazla 10 günlük rapor yazabiliyor bunu da yanlış hatırlamıyorsam üst üste 3 kere verebiliyor. 10 günden uzun süre olması için heyet raporu vermesi lazım size. Ben şuan heyet raporluyum. Öncesinde iki kez 10 günlük tek doktor raporu aldım sonra da heyet. 27. Haftadayım. İkiz gebeyim yasal iznim 30. Haftada başlıyor