Meriii234040 4+3 günlük hamilelik 1 hafta sonra keseyi görmek için çağırdı doktor. Qaz, temperatura 37.2 bazen mide rahatsizliğı, sürekli acikma dışında bir şeyler yok. Bu durumda olan varmı acaba normalmi.
Bebekdelisi Meriii234040 gaz tüp bebek ilaçlardan cnm yemegıne kimyon koy ama az ates normal 38 kadar mide rahatsızlığı agrı ıse SAN mıde koruyucu eger yanma ise gavıskon reçete edecek korkma hepsi normal dünya kadar hormon ilacı aldın almaya devam ediyorsun kolay degıl Rabbım sağlıkla zamanında kucagına almayı nasip etsin 🤲🏻🌸
Baby905 Meriii234040 bu h Zehhhraa kesinlikle yanlış bilgi. Asıl kasılmalar kramplar için doktor magnezyum yazar en erken 12. Haftadan sonra. Şahsen ben günde iki kez içiyorum doktorumun reçetesiyle. Baş ağrılarına kasık ağrılarına ve ilerde preeklemsiye de magnezyum iyi geliyor hamilelikte. Markasını burda önermiyim doktoruna danış al ve kullan.
denizmanzarasi Meriii234040 belirtiler 6.haftadan sonra yoğunlaşıyor canım vr kullandığımız ilaçlardan mide bulantıları aratabiliyor hayırlı olsun 🌸
Bebekdelisi Meriii234040 rica ederim canım tabıkı normal ben mesela ilk tüp bebegımde 7 haftadan sonra afedersin öğürme basladı hep senın gibi gaz mide yasadım ama bu tüp bebegımde 0 belırtı oldu
pkos_dunyam Tüp bebekle 12 haftalığım düşük riskim olduğu icin yatıyorum onun dışında hamile olduğumu belli edecek hiç bi belirtim yok yani merak etmeyin herkes farklı bende sürekli belirti arayıp durdum