durumom2022 Snmg bende aynıyım son 9 gün benim kızda da belirti yok 😀muayene olmaya da gidemiyorum 2 gündür hastaneye gidiyorum doktor yok doğurunca görücem bu gidişle
denizarenmom Snmg oy ne guzel kavusmaya az kalmis🥺 bizim daha 145 gunumuz var gorcek miyiz bu gunleri insallah🥺🥺
Snmg durumom2022 aa aynıyız seninle 😊 hadi bakalım ben de cuma günü gidicem kontrole ne diyecek doktorumuz 😊
HavvaBaharCiftci Snmg 3 cm acilmam vardi zaten 35.haftadan beri bugun gittim sanci var ama düzenli degil kanala inmemiş bebek beklemedeyiz
Snmg HavvaBaharCiftci hadi bakalım inşallah hem sizin için hem bebeğiniz içim en güzel şekilde sonuçlanır. Hayırla sağlıkla 🙏🥰
Snmg denizarenmom asla geçmek bilmiyor ama evet sona geldik artık 🥰 emin olun çok çabuk geçiyor 😊 keyfini çıkarın birlikteliğinizin 🥰🙏
Snmg Aksakal1907 hayırla gelsin kuzucuklar 🥰 var mı peki sancınız falan? Bende hiçbir şey yok. Günde bir iki defa gelen yalancı sancılardan başka 🤷🏻♀️