Merhabalar, normal tansiyonu 9-6 olan ben hamilelik sırasında 10-7, 11-6 ve ara sıra 12-7 gibi tansiyonları gördüm.
Geçtiğimiz hafta tam doktor kontrolünde tansiyonum 14 ölçüldü ogün bugündür tansiyonum 12′nin altına düşmüyor hatta 12 ve 14 arası gidip geliyor. Bu tansiyon değişikliği beni nedense hiç sarsmıyor. Normal zamanda 9-6 olan tansiyonum 12-7′lere çıksa beyin kanaması geçiriyorum gibi hissederim amaşuan pek etkilemiyor.
Sizde böyle değişiklikler varmı yada neden olduğu konusunda bilgi sahibi olan?