Çok fazla hareket etmeyin yurumeyin bile Hatta. İkinmak kabız olmak yok kesinlikle. Ultrasonu bile yatağa getirip çekiyorlardı. Hiç kalkmiyordum ben yataktan. Nst yine öyle. Sadece tuvalete gidiyordum gelip hemen yatıyordum. Yatarak yemek yiyordum su içiyordum.banyo yasaktı. Banyoya doğuma 15 gun kala 5 dk olacak şekilde izin vermişlerdi.