Sedosh aynı durumla ben de karşılaştım inanılmaz panikledim bir şey oldu diye. Sağlık ocağında vermiştim bir de kanı. İyice korktum bi şey mi oldu falan diye. Sağlık ocağındaki hemşirem bunun normal olduğunu kaç senedir daha yüksek bir kan değeri görmediğini söyledi. Sonradan doktora da gittim hiçbir sıkıntı olmadığını söyledi. Merak etmeyin yani🙏🏻