Kızlar adet düzensizliğim var bebek istiyoruz duphaston kullanıyorum ama 5 günüm geçiyor bundan 5 gün önce akışkan halde akıntım olup çok az bi lekelenmem oldu heralde regl oldum dedim ama devamı gelmedi bir fikri olan varmıdır sizce hamilemiyimdiiirrrrr