Hatice_Bahri Doğuma günler kaldı valaha çok heycanlıyım ya yarın kontrol var ay allahım sağ saglım kucaagımıza ver yarabbım ıkıncı hamıllık ama gıne aynı heyecanlar gıne aynı sitres duygulanmamak elde deyıl
hulyaca Hatice_Bahri benim de 2. Gebeliğim 37+6 olduk cuma günü randevum var iple çekiyorum resmen. Sona geldikçe sabırsızlanıyor insan resmen 🙈🥲🥲 sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻 🌺
Ebrucekin Hatice_Bahri benimde 2.hamilelim 35+3haftalim kontrolüm var saat 10da bakalım ne diyecek modemle karnım arasında bı rahatlama oldu gibi sizin nasıl
Sukranaktas Hatice_Bahri Bizde tam 38+0 olduk Cuma günü sezaryen ile 2. Doğumum olcak inşallah çok heyecanlıyım🙈😊