Merhaba, 40+2deyim şimdiye kadar herşey normal ilerledi. Ancak sancım gelmiyor. Doktor geçtiğimiz pazar yatış verdi suni sancıyla denemek istedi ben biraz daha beklemek istedim. Şimdi perşembe gecesine kadar bekleyeceğiz eğer kendi gelmezse perşembe suni sancı verilecek ve cuma açılma olmazsa sezeryanla alınacak. Siz böyle bi durumla karşılaştınız mı? Doğumu hızlandırmak için yapılması gereken birşey var mı?