Kızlar selam 29eylul son adet tarihim fakat adet tarihime 1hafta varken de hatta geçtikten sonrada test yaptım negatif ciktı.29ekimdi adet tarihim olmadım 1 yada 2kasimda test yaptım evde negatif çıktı.3 Kasım’da belden el bileklerinden ve ayak bileklerimden röntgen çektirdim. mide bulantım ve halsizlik olunca birde adet olmayinca yine evde test yaptım silik çizgiyle pozitifi gördüm hemen kan testi yaptırdım 31.25 çıktı ya geç döllenme yada kimyasal sabah öğreneceğim nasipse.sizce bu rontgenler bebeğe zarar verirmi. Şuan kafayı yiyeceğim uyuyamıyorum.