34+4 günlük çift yumurta ikizlerine hamileyim dün kontrole gittim ikisinin de baş assagi ikisi de şuan 21000 Gr sezeryan dimi dedim şuan normale uygunlar dedi 2 hafta sonraya sıra verdi normal doğuran var mı dogurabilir miyim acaba biri doğdu mu diğeri de peşine geliyo hemen dedi