Merhaba oğlum bir hafta öncehastalandı Bi şey yemedi o gün sonra anladım boğaz enfeksiyonusonra 5 kere su kustu acile götürdüm boğazları çokkötü dedi serum olduk antibiyotik verdi o da ishal yaptı Bn anlamdım ondan olduğunu yine götürdük ilaçtan dedi o ilacı bıraktım şimdi de öksürük başladı bugün tıpa götürdük bademciği şişmiş dedi ve hala kusuyor ne yese bir lokma yemiyor doğuma ir hafta kaldı bnm nasıl iyilştirebilirm oğlumu bademcik için tavsiyeniz var mı şaşrdim lütfen yorum yapar msnz😪