ruzgar0121 27 gün önce 36 haftalıkken erken doğum yaptım. odaya çıkardıklarında ilk emzirmeyi yaparken gelmişti. ilk gelen süt süt gibi olmuyor ve çok da olmuyor ama bebek için en kıymetli olanı da o ilk ağız sütü denilenmiş. Hani öyle bembeyaz ve bolca akan bi süt görmezsen sakın endişeye kapılma 😊 bebek memeyi tutmazsa silikon meme ucunu denemeni tavsiye ederim. Benim oğlum küçük doğduğundan memeyi kavrayamıyordu, silikon uç hayat kurtardı gerçekten. ilk iki hafta sarılık yüzünden mama takviyesi de yaptım ama şimdi bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor 🥰 süte faydası oldu mu bilmiyorum ama doğumdan önce her gün meme masajı yapıyordum ve humana emzirme çayı içtim birkaç gün evvelinde. Şimdiden hayırlı ve sağlıklı doğumlar dilerim🙏🏻😊