Dilara556 Gebeyizbiz gitsen de tekrar çıkıyormuş kıllar hormonlardan ötürü çocuk doğunca gidin diyorlar
MinnieMouse Gebeyizbiz o ışınların bebeğe nasıl Bir zararı olduğu bilinmez. Hiçbir doktor onay vermez. Hamileye lazer yapmayı merkezler de kabul etmez zaten canım.
Cgdm34 Gebeyizbiz kımısı gıder dıyo kımısı gıdemez dıyo en ıyısı gıtmemek canım zaten hormonlardan oturu gıtsende kıllar hemen cıkıyor mesela brn gebelikten once gıdıyordum sonrasın hamıle kalınca benı kabul etmedıler gebelık bıtınce gel dedıker 👍
Mavi11 Dilara556 öyle bişey yok çıkarsa da tek tük anca yani eskisi gibi cıkmıyor uydurmuş onu söyleyen
kaderbylozturk MinnieMouse ben 2 doktora da danıstım sorun yok gidebılırsın dedıler merkezlerde kabul ettı
kaderbylozturk Gebeyizbiz ben iki doktorunda onayını alarak gittim 6. Ayıma kadar ancak sürekli cıkmaya basladı mecbur agdaya dondum sadece kıl köküne kadar iniyor demıstı doktorlar bır zararı yok demişti
2prensesannesiiii Ben gebelik öncesi lazere gidiyordum ama şimdi ağdaya başlıcam doğum sonrası da lazere devam ederim hem daha etkili olur