Kızlar epidural doğumda belden iğneyi yaparken bacağıma elektrik çarptı, o esnada baldırıma metal bant yapıştırılmıştı. Anestezi doktoru zaten elektrik çarpacak şimdi diye bilgide vermişti. 5 gün geçti bacağım çok ağrıyor üstüne basamıyorum dokunamıyorum bile. Aranızda bunu yaşayan var mı?